Mafia 2

Mafia 2

Velmi očekávané pokračování hry Mafie nabízí skvělý zážitek a výbornou hratelnost. Druhé pokračování volně navazuje na předešlý díl a i zde se můžete těšit na prostředí organizovaného zločinu. Na velmi dobré úrovni je zde grafika, která je obohacena o celou řadu zajímavých efektů. Z toho ovšem vyplývají poměrně vysoké nároky na PC, které tak některé hráče připraví o herní zážitek.

Hlavní hrdina

Hrdinou hry Mafia 2 je Vito Scaletta. Vito, který je italského původu se po návratu z druhé světové války snaží vrátit do běžného života a začít pracovat. Brzy však zjistí, že ho jeho práce neuživí a vydává se za lepším životem za kamarádem Joem. Tímto způsobem se dostává do velkého města, kde se dostane k zločinecké práci. Postupně se seznámí s třemi mafiánskými rodinami a jejich akcemi. Nouze to nebude o střílení, honičky a další praktiky zločinného podsvětí.

Prostředí hry

Hra se odehrává ve fiktivním městě jménem Empire Bay, kreré doslova prolezete skrz na skrz. Časově hra začíná v poválečném období v 40. letech a plynule pokračuje až do 50. let 20. století, které jsou charakteristické ekonomickým a kulturním růstem. S hlavním hrdinou se také podíváte do vězení, ve kterém budete muset odolávat ataku starých nepřátel.

Princip hry

Hra je složena z jednotlivých misí, které jsou střídány s velkou řadou videí. Pro někoho je to nuda, ovšem tyto videa jsou velice vtipná, zajímavá a mají spád, takže hráče nevyvedou z konceptu hry. Škoda je, že postup hry je přímo nalinkovaný a není zde možnost nějaké odbočky nebo alternativní cesty. Hra Mafia 2 směřuje k jednomu cílu, ke kterému dospějí všichni hráči.

Minimální HW požadavky:

Operační systém: Microsoft Windows XP SP2 / Windows Vista / Windows 7

Procesor: Pentium D 3 GHz, AMD Athlon 64 X2 3600+ (Dual core)