Sacred 2: Fallen Angel

Sacred 2: Fallen Angel

Tatam jsou doby, kdy první díl Sacred boural řebříčky oblíbenosti jednotlivých počítačových her. Dnes už se tato hra stala v podstatě jakýmsi velmi zajímavým historickým inventářem, jenž byl schopen vytvořit konkurenci i takovému gigantu, jakým bylo bezesporu samotné Diablo II. Pravda je ale taková, že třetí díl Diabla teprve čeká na to, aby spatřil světlo světa, tak druhý díl hry Sacred je již na světě.

Co nabízí Sacred 2?

Společnost Ascaron Entertaitment, která tuto RPG hru vydává, vsadila na již osvědčené trumfy, nicméně pochopitelně v určitých ohledech přidala. Kdybychom měli právě poukázat na i tyto inovativní momenty, tak mezi ně patří velmi propracovaný příběh, který je ještě mnohem detailnější realističtější oproti prvnímu dílu. Z dalších výhod jmenujme třeba 3D háv, který si tato hra nově oblekla. Systém výboje samotné postavy se také stal mnohem důmyslnějším a přehlednějším.

Hluboký příběh

Samotný děj celé hry nás přivádí zhruba nějakých 2000 let před samotný děj příběhu prvního dílu Sacred. Právě tehdy vládli světu velmi mocní Elfové, kteří získali schopnost vládnou světu díky všemocné energii s názvem T-Energy. Pravda je ale taková, že touto silou nebyli schopni disponovat tak, aniž by se nepohádali, a díky tomuto také začíná samotný příběh Sacred 2. Budete to právě vy a váš hrdina, který bude mít na počátku dvojí volbu. Buď se postaví na stranu dobra a bude se snažit ochránit všechny ostatní před zlem anebo se stanete právě tím, kdo bude chtít získat T-Energy pro sebe a ovládnout tak svět.

Postavy

Stejně jako v prvním dílu si budete moci vybírat z několika postav. Těchto postav je ve druhém dílu Sacred celkem 6 a mohou být různého pohlaví a také ras. Každý hrdina se v Sacred 2 stává doslova originálem, jelikož má unikátní vzhled a také vlastnosti, které se budou pochopitelně v průběhu hry rozvíjet. Velmi důležité také bude to, jaké božstvo si při svém putování vyberete.

Herní svět

Jak tedy vypadá samotný svět, ve kterém se děj Sacred 2 odehrává? Vyznačuje se zejména svou velkou rozlehlostí. Když ho budete chtít procestovat celý, tak si rezervujte obrovskou spoustu hodin. Celý herní prostor je rozdělen do 10 jakýchsi menších regionů. Velmi autenticky působí například změny počasí a nebo také to, jestli se děj odehrává ve dne a nebo v noci. Ostatně i samotní obyčejné obyvatelé si žijí svůj vlastní život, kdy jsou ráno do práce na pole a odpoledne zase domů, večer spát a podobně.

Shrnutí

Sacred 2 Fallen Angel je velmi zajímavou RPG hrou, která stojí hlavně díky skvělé grafice, propracovaným detailům zajímavému příběhu, jistě minimálně za zkoušku.

napsal: Jan Janouškovec | 2517x | 21. říjen 2009 | RPG hry | no comments | Nahoru ↑