MMORPG hra Pirate Storm - Death or Glory

Kvalita online her každým rokem stoupá. Zatímco dříve jsme byli zvyklí na jednoduché flashové hry, které však dokázaly pobavit jen na krátkou chvíli a byly určeny spíše pro mladší generaci a také začátečníky, kteří se s hrami na počítači teprve seznamovali, dnes se dají hrát kvalitní online hry, které mají vyspělou grafiku a navíc se dají hrát naráz ve větším počtu lidí.

MMORPG hry

V případě moderních her na PC můžeme narazit na takzvané mmo hry, někdy také bývají označovány jako mmorpg hry. Jde o zkratku z anglického názvu Massive Multiplayer Online Role-Playing Game. Z tohoto názvu vyplývá, že se jedná o online hry, které jsou určeny pro větší počet hráčů. Naráz ji mohou hrát klidně i tisíce lidí po celé světě, stačí mít alespoň trochu kvalitní připojení k internetu. Hráči zde obvykle představují hrdiny, kteří překonávají nejrůznější překážky ve virtuálním světě. Během hry mohou komunikovat s ostatními účastníky.

Pirate Storm- pirátská mmo hra

Mezi moderní mmo hry, které si rychle získaly velkou popularitu, patří Pirate Storm - Death or Glory. Tato hra se odehrává na historické pirátské lodi, hráči představují jejich kapitány. Jako kapitáni této lodi pak bojují s ostatními, kromě dalších pirátských lodí zde navíc dochází také k boji s různými vodními příšerami. Součástí dobrodružství je rovněž hledání pokladů a bohatství. Celkem je zde více než sto úkolů, herní svět je složen ze tří regionů s celkem dvanácti mapami. Online hra Pirate Storm představuje skvělou zábavu pro všechny milovníky mmo her.

Nejlepší české hry online, které představují nový svět online her, si můžete zahrát prostřednictvím internetového serveru cs.bigpoint.com. Kromě mmorpg her jsou zde také klasické online strategie, akční a casnal hry.

Hodnocení: 5 hvězdiček/ Hodnoceno: 1x

napsal: roman beneš | 6437x | 16. říjen 2012 | RPG hry | no comments | Nahoru ↑