Alliens vs. Predator

Alliens vs. Predator

PC hry jsou dnes v drtivé většině naprostou výbornou zábavou. Mají totiž oproti minulosti téměř dokonalou grafiku, která hráče strhne od první do poslední minuty. Není výjimkou, když je někdo schopen hrát PC hry celý víkend a ještě smutní, že v pondělí ráno musí vstávat do školy nebo do práce. Kromě grafiky se dnes PC hry mohou pyšnit i skvělým příběhem, od dob Doomu a podobných stříleček se i akční hry dostaly úplně někam jinam.

Novinky v oblasti PC her dnes sledují ještě jeden moderní trend. Je jím to, že vznikají na základě známých filmových trháků. Na trhu se tak objevila například PC hra Avatar, která dějově předchází velkofilmu Jamese Camerona.

Návrat kultovního sci-fi v podobě PC hry

Podobně je na tom i PC hra Aliens vs. Predator , která je rovněž na motivy stejnojmenného filmového trháku. Jedná se o jednu z nejlepších akčních her, která kdy byla vydána. Kultovní scifi série Vás nyní může strhnout přímo ve Vašem obývacím pokoji.

Pojďme si nastínit, o co ve hře Alliens vs. Predator jde. Budete zde prostřednictvím zvolené postavy bojovat doslova o přežití na planetě BG-386, která je nyní zamořena hnusnými a slizkými obludami, jež Vás chtějí neúprosně zlikvidovat. Jde o to, zda smrt čeká na Vás nebo ně.

Hra má několik vzájemně se prolínajících módů

Hra má několik módů, které se však vzájemně prolínají, v každém pak na Vás různé úkoly, které je potřeba splnit. Je nutné se připravit na lítý boj plný krve a adrenalinu. Pokud jsme na začátku psali o tom, že jsou PC hry, které dokáží člověka strhnout i na několik dní v kuse, pak Alliens vs. Predator do této kategorie bezesporu patří. Je potřeba se připravit na to, že okolní reálný život pro Vás na okamžik přestane existovat, Vy totiž budete bojovat o holé bytí a nebytí.

Kterou postavu si vyberete?

Ptáte-li se, z jakých postav si budete moci vybrat, pak vězte, že budete bojovat s nepřáteli buď jako Mariňák, jenž bude mít za úkol zachránit planetu (pomocí moderních plamenometů, pulzních pušek), nebo jako vetřelec, ošklivé individuum, které má mimo jiných schopnost přilnout ke každému povrchu, čímž získává ohromnou výhodu oproti svým sokům. Pokud se rozhodnete pro poslední variantu a budete Predátorem, pak získáte oproti soupeřům výhodu ve značných stopařských schopnostech, ohromné fyzické síle či třeba možnosti se zneviditelnit.

Skvělá grafika

Alliens vs. Predator jsou skvělou zábavou, s vynikající grafikou a efekty. I vzhledem k možnostem zvolit si různé postavy Vás tato PC hra nebude nudit ani po několikátém hraní.

Potřebné parametry pro spuštění

Nezbývá než usednout k počítači a pustit se do lítého boje o přežití. Uvidíme, zda se Vám podaří ovládnout planetu, nebo zda se necháte pohltit krvelačnými a často krutými nepřáteli. Pro hru je třeba mít grafickou kartu minimálně 128MB, dále pak 4,6 GB volného místa, operační systém alespoň 1 GB RAM. Online Multiplayer může využít až 18 hráčů najednou, což skýtá šanci na pořádnou řežbu.

Hodně zábavy a štěstí ve hře.

Hodnocení: 4.67 hvězdiček/ Hodnoceno: 3x

napsal: Jan Potůček | 3696x | 7. říjen 2010 | Sci-fi hry | no comments | Nahoru ↑