Anno 1440

Anno 1440

Hra Anno 1440 představuje další pokračování budovatelské série Anno. Tento díl nese podtitul Dawn of Discovery a svým hráčům nabídne velmi kvalitní podívanou. Na špičkové úrovni je zde grafika, která aby fungovala, tak jak má, potřebuje splnění určité hardwarových požadavků. Zlepšení došlo také v oblasti ovládání, takže se hráči můžou těšit na lepší dojem ze hry. Hra je celkově dosti obsáhla a je navržena tak,aby tvořila komplexní zážitek.

Princip hry

Princip hry je zaměřen na budování, stavění a zvelebovaní vašeho impéria. Na začátku hry budete hledat volný ostrov, kde začnete budovat. Postupně budete vytvářet hospodářské budovy, skladiště, budovy pro občany, továrny atd. Budete mít možnost obchodovat, být mistrem diplomacie nebo vyhlašovat války. Každopádně bude vaším cílem vytvořit vyspělou civilizaci, která se bude neustále rozvíjet a vzkvétat Vám pod rukama.

Jako správný vládce také musíte dbát na potřeby a spokojenost svých občanů. K tomu aby byli spokojeni, musíte plnit jejich potřeby a to prostřednictvím stavění různých budov a výrobních řetězců. A že těch potřeb není málo! Obyvatelé vašeho města musí být spokojeni v oblasti výživy, společnosti, pití, víry, ošacení a zábavy. Nesmíte také zapomenout, že jednotlivé potřeby musí být vzájemné rovnováze.

Tak jak poroste vaše město, postupně se vytvoří různé subkultury držící při sobě a lidé se rozdělí na bohaté a chudé. Z toho pramení další problémy, které jako vládce budete muset řešit. Na ulicích se objeví žebráci a na vás bude rozhodnout, zda jim poskytnete nějaké jídlo, což se však promítne do peněz nebo je necháte a oni budou okrádat ostatní obyvatele.

Novinkou ve hře je rozšíření západních kultur o možnost vytvoření civilizace na dálném východě v podobě staré Číny nebo Japonska. Také je zde možnost s těmito civilizacemi pouze obchodovat na straně západu.

Video GamePlay

A nakonec HW požadavky:

• operační systém Windows® 2000/XP/Vista